Nieuwe merkidentiteit Madiba

Nieuwe merkidentiteit Madiba

Madiba bestaat dit jaar 15 jaar en dit viert Dekker Chrysanten met een kleurrijke nieuwe huisstijl met de krachtige pay off "Flower Power".

In 2005 introduceerde Westeringh Flowers als eerste een serie van revolutionaire Madiba rassen die herkenbaar zijn aan het indrukwekkend aantal bloemetjes en excellente houdbaarheid. In de loop van de jaren heeft Dekker Chrysanten het assortiment uitgebreid en zijn Bloemenkwekerij Kees de Jongh en Kwekerij Monnikenwaard toegetreden tot het Madiba collectief. Dit collectief heeft onlangs Gerben van der Vlist aangesteld als Trade Marketeer om het unieke merk Madiba te promoten.

Madiba is de krachtige kleurrijke verbinder in boeketten en in de samenwerking tussen ketenpartijen. Een sociaal verbinder is Madiba ook. Als eerbetoon aan Nelson Mandela, de naamgever van Madiba sponsort het collectief diverse sociale projecten in Tanzania. Kortom, een krachtige bloem, een sterke samenwerking tussen ketenpartijen en een bijzondere beleving bij consumenten, met recht "Flower Power".

Het hele Madiba verhaal is vastgelegd in een merkpaspoort waarvan het eerste exemplaar is overhandigd aan John en Linda van de Westeringh.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v