Rijk Zwaan duikt de studio in met Sweet Palermo

16-04-2021    09:40   |    Goedemorgen

Rijk Zwaan onderhoudt nauw contact met haar partners om kennis uit te wisselen en hen van nieuwe waardevolle marktinzichten te voorzien die betrekking hebben op de huidige en toekomstige behoeften. Initiatieven als studio-bijeenkomsten helpen Rijk Zwaan om het Sweet Palermo merk verder te ontwikkelen.

Onlangs is er een reeks studio-bijeenkomsten met de Sweet Palermo-partners in Nederland en Israël georganiseerd, terwijl Duitsland en Polen de volgende landen zijn die op de agenda staan. Deze bijeenkomsten zijn perfecte voorbeelden van een merkversterkende samenwerking.

"Dankzij ons intensieve veredelingsprogramma bij Rijk Zwaan, zijn wij in staat om continu nieuwe hoogwaardige Sweet Palermo rassen te ontwikkelen. Succesvol veredelen is slechts stap één in het proces om een sterk merk op te bouwen, een nauwe samenwerking met onze partners is minstens zo belangrijk. Door inzichten te delen in markttrends en consumentengedrag kunnen we gezamenlijk de juiste strategie bepalen en effectieve campagnes opzetten."

Rijk Zwaan doet intensief onderzoek naar zowel de retailmarkt als consumententrends. "We delen onze bevindingen met onze partners - de telers - tijdens de studio-bijeenkomsten en leren tegelijkertijd over hun ervaringen met het telen van de Sweet Palermo rassen. Daardoor profiteren retailers en consumenten uiteindelijk ook van deze bijeenkomsten aangezien ze leiden tot producten die beter aansluiten bij de verwachtingen en voorkeuren van de consument."

"We zullen dergelijke bijeenkomsten blijven organiseren met onze Sweet Palermo-partners over de hele wereld om zo onze merkontwikkelingsactiviteiten te ondersteunen. Wil je meer weten over de partnerbijeenkomsten of wil je meer informatie over Sweet Palermo, neem dan contact op met Heleen van Rijn-Wassenaar, Specialist Marketing Komkommer & Paprika bij Rijk Zwaan."


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

GreenTech is terug!

We hebben het bijna tweeënhalf jaar zonder moeten doen, maar GreenTech is weer terug van weggeweest!...