Campagne Chryson gaat ondanks corona door

Campagne Chryson gaat ondanks corona door

De inning voor promotie door Stichting Chryson is vanwege de coronacrisis een half jaar stopgezet. Dat betekent halvering van het promotiebudget in 2020. Maar de stichting doet er alles aan om in de belangrijkste afzetlanden (online) zichtbaar te blijven bij de relevante doelgroepen.

Promotie op de belangrijkste afzetmarkten is essentieel om de positieve ontwikkeling met betrekking tot imagoverbetering van de afgelopen jaren voort te kunnen zetten. In de bijlage is een samenvatting te vinden van de belangrijkste activiteiten van 2020.

Positie verbeteren
Stichting Chryson is sinds 1999 het samenwerkingsverband tussen de Nederlandse chrysantentelers en de veredelaars Armada, Deliflor, Dekker Chrysanten, Dümmen Orange, Floritec en Royal van Zanten. De stichting werkt aan het behouden of verbeteren van de positie van Nederlandse snijchrysanten. Het budget komt van de telers en de veredelaars. Er is afdracht via de stek en via de veilingomzet.

Lees hier meer over de campagne

Bron: Glastuinbouw Nederland

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v